11 Ağustos 2016 Perşembe

Portofino

Portofino Cenova'ya çok yakın o yüzden Cenova'da 1 gece kaldıktan sonra ertesi gün sabah trenle St. Margherita'ya (bilet bedeli 3,40 Euro), oradan da otobüsle Portofino'ya gittik. Tekne ile ulaşım da mümkün ancak beklemek istemediğimiz için otobüsü tercih ettik. Otobüsler inanılmaz kalabalık ve trafik sıkışık o yüzden beklemeyi göze alıp mümkünse tekneyi tercih etmenizi öneririz. Biz de St. Margherita'ya dönüş için tekneyi tercih ettik. Denizimize girdik ve oradan da trenle Cinque Terre maceramız başladı.

St. Margherita'dan da birkaç kare paylaşalım;

Portofino çok şirin bir sahil kasabası, evlerin görüntüleri harika, sokaklar çok güzel, insana çok hoş bir görsel şölen sunuyor, tabii turist çektiği için bayağı kalabalık. Konaklamak gerekli mi derseniz bizce değil, bir kaç saat geçirmek yeterli olacaktır. Manzaraya yukarıdan bakmak isterseniz kaleye ve kiliseye çıkabilirsiniz. Kilisenin manzarası kesinlikle çok daha iyi, Kaleden görüntü biraz ağaçlık ve çıkış yolu daha uzun, girişi 5 euro. Yemek  konusunda maalesef bilgi veremiyorum çünkü herhangi bir şey yemedik.